Helgjobb

Jag jobbar i helgen och kom hem för lite mindre än en timma sen. Jag var helt död på bussen och när jag kom hem. Det kändes typ som att jag hade varit ute och druckit hela natten och kom hem fem på morgonen. Det kanske hade att göra med att jag hade väldigt lågt blodsocker precis när jag åkte från jobbet. Det låg på 2,1 (allt under 4 är för lågt) och om det är något som man inte har vid lågt blodsocker så är det energi. Åt massor med sött och jag tror att det var lite därför jag blev trött också. Jag har aldrig fått sockerkickar som gör mig pigg. Vet inte om det har med min diabetes att göra eller om det bara är sån jag är. Socker får mig mest att må dåligt och bli trött.
Nu ska jag snart gå och lägga mig men innan jag gör det så ska jag lägga upp ett till inlägg här när jag ändå är på g :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0