Möte med Vårdguiden


Idag är jag stolt över mig själv. Jag skulle på julfikamöte hos Vårdguiden och de flyttade till nytt kontor igår så det var alltså inte samma adress jag skulle till som förut. Jag är ju alltid så orolig för att jag ska tappa bort mig, åka fel med t-banan osv. men idag hittade jag rätt. Jag hade en adress och hade skrivit ut kartor (som dock inte hjälpte då jag är usel på att läsa kartor och dessutom är det pinsamt att ställa sig mitt i gatan med en karta och se lost ut, hehe). Efter lite cirkelgång då jag inte fattade vilket håll rätt nummer låg på så hittade jag rätt. Jag ska inte säga att det var tack vare appen google maps på mobilen men den hjälpte till. Ville ha det bekräftat att jag gick åt rätt håll.

Väl där träffade jag en av de andra bloggarna, Tove som bloggar om adhd och bipolär sjukdom (hon skriver så fint, läs: http://blogg.vardguiden.se/leva-med-adhd-och-bipolar-sjukdom/), Emmali och Malin som är webredaktörer på Vårdguiden samt säkert hela Vårdguidens redaktion. Vi satt några stycken ner och julfikade. Det var jättekul att träffa alla och de verkade så imponerade allihop.

Nu är jag hemma och har slängt ihop ett nytt diabetes-inlägg. Här är länken till min blogg: http://blogg.vardguiden.se/diabetes-for-alltid/
Förra veckan fick jag hem en liten julklapp från Vårddguiden - två biobiljetter samt ett litet jultackkort :) Jättegulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0