Intervju om diabetes inbokad

Kom hem från kobbet för en timme sedan ungefär. Direkt när jag kom hem ringde jag AM Kommunikation AB. De hade en annons i tidningen om en produktundersökning om diabetes. Nu är jag inbokad för en intervju den 10 maj. Det är något företag som heter Ergonomi design som ska ställa frågor i en dryg 1 ½ timmes lång intervju.

Ska faktiskt bli intressant. Dessutom får jag 500 kr i ersättning (jag gör det såklart inte för pengarnas skull) och en taxiresa hem från Alvik om jag vill. Nästan så att jag överväger att virra mig dit bara för att få åka gratis taxi hem :P På tal om virrig så måste jag skriva ett inlägg om det.

Nu ska jag: fortsätta att sitta här... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0