Imorgon blir jag frikortare

När man kommer upp i 900 kr på sjukhus iom betalning för läkarbesök å så, då får man ett friort så att man går gratis från det första datumet som är stämplat i högkostnadskort-häftet (jag kan det där eftersom att jag höll på med det varje dag när jag sommarjobbade, frikort hit och dit. Jag är proffs!)

Jag ska till läkaren imorn och det kostar 300 kr för ett besök. Liiite för mycket pengar kan jag tycka. Jag var måttligt deprimerad över att jag skulle bli fattig, men då kom jag på att jag bara har 40 kr kvar till frikort! Jag har alltså lagt ut 900 kr på läkargrejer på ett halvår. Men imorgon är jag friiiii (som en fågel tralalalala). Kommer få gå gratis ända till november :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0