Man ska ju tänka positivt

I måndags vaccinerade jag mig mot svininfluensan och samtidigt passade jag på att vaccinera mig mot den årliga influensan. Det var GRATIS för mig eftersom att jag har diabetes. Ja ibland ska man ju dra någon nytta utav att man är sjuk.

Kan ju ta upp det som är bra med att ha diabetes:
hmmm...
Ja man behöver inte betala för det årliga influensavaccinet tydligen (är det bara i år kanske?).
Att man, eller iaf jag, mår sämre om jag äter för mycket sött.
Ja, en gång blev jag ju bjuden på det där de gör reklam för på tv: Min stora dag. Ni vet det där för svårt sjuka barn. "Ett barns fantasi fungerar inte sämre för att kroppen gör det".



Ja det var väl allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0