Föreläsning



Imorgon ska jag på en föreläsning om Kost, hälsa och diabetesproblematik. Det kommer nog bli intressant. Lite för att det är Fredrik Paulún som ska föreläsa. Kostexperten från Topform. Enligt mig så är alla som har varit med på tv kändisar. Haha, kommer ihåg i somras när jag jobbade på Nacka sjukhus. Ropade upp en gubbe i väntrummet eftersom att jag kände igen honom från tv och frågade om det verkligen var han. Typ helt överlycklig var jag. Fast det är ju förståeligt eftersom att han var den han var. Han blev lite paff.

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: aaa jag vet sånt är farligt kommer inskaffa mig en massa när jag åker til usa:D

2008-10-23 @ 00:37:20
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0