Vatten vatten, bara vanligt vatten

Nu har jag suttit här alldelles för länge. Ska dra mig nu tror jag, upp till mitt rum och blunda samt ta en spruta. Knarkspruta mohahha, eller inte. Faktiskt min insulinspruta då jag känner att blodsockret är högt, blir törstig  och allt jag vill ha är vatten. Tråkigt nog försvinner inte törsten av att man dricker, man måste dricka kontinuerligt.
Bara insulinet råder bot på detta och det är bra att det finns :) Längtar efter insulin....men först och främst vatten.

Är jättetrött i huvudet och vill bara sova men jag tror att vi ska äta snart och om jag somnar då är det bara jobbigt att behöva vakna och äta på en gång.

Ikväll är det Design: Simon & Tomas. Det ska bli kul med lite inredningsprogram :D

Nu ska jag dricka ett stort glas kallt citronvatten :)

Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag hedrade din diabetes i ett inlägg, det du! =P

2008-01-14 @ 20:32:13
URL: http://killingseagull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0