Caspar Lee please marry me

Det var 100 år sedan jag bloggade men eftersom att jag inte har någonting att göra på jobbet just nu och kom på att jag en gång i tiden hade en blogg så tänkte jag skriva lite.

Så...

Senaste veckorna har jag verkligen känt att jag vill flytta utomlands. Varför väljer man att bo i Sverige? Jag tycker seriöst att det är något fel på personer som hela sitt liv bor i Sverige och kanske ändå varje år klagar över vädret osv. Jag hatar snö. Och jag fryser så fort det blir lite kallt ute, hur mycket kläder jag än tar på mig. Visst, Sverige är väl bra på vissa sätt men jag tror ändå att det finns andra länder som är helt okej. Och som inte har äckelsnö. Och så är det inte bara snöns fel utan jag känner bara att Sverige är tråkigt. Folk är dåliga på att säga hej. Ta våra grannar tex. Jag har ju hälsat på dem hemma men så när man kommer till en affär och hela den familjen går förbi, och jag tänker att det är klart att man ska hälsa speciellt när man går förbi varandra med några centimeters mellanrum, och jag tittar på dem och säger hej utan att få något tillbaka, då känner jag bara att: nej. I Sydafrika, vilket är det jag kan jämföra med eftersom jag inte bott på något annat ställe, så var man liksom trevliga mot varandra. Det var inte konstigt att man hälsade. Jag saknar familjen i Sydafrika.

På tal om Sydafrika så har jag senaste månaderna börjat följa folk på Youtube väldigt seriöst. Jag vet inte hur det började men helt plötsligt så började jag prenumerera på en massa folk. I början var det mest skönhetskanaler. Jag blev besatt av smink och är nu väldigt intresserad av bra smink. Jag har beställt från massa utländska sidor och jag åkte till och med in till stan för att gå till Sephora där de hade ett speciellt sminkmärke. Förra veckan så hittade jag en ny Youtube-kanal, som inte hade något med smink att göra. Nu är jag istället mest besatt av Caspar Lee som gör sjukt roliga videos.

Han är från Sydafrika också så jag har funderat mycket på hur jag ska få honom att gilla mig så att jag sedan kan flytta med honom dit. Jag vet inte hur jag ska göra bara. Jag vill ju inte verka som värsta besatta tjejen.

But ok, if you see this Caspar, can you please take me to SA? And then we can maybe get married. But if you don't want to get married it's ok because i have never been a wedding-fan. I hate dressing up. So no wedding is totally ok with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0