Tummen ner

BLÄ. Är fortfarande jätteförkyld och hostig. Det är vid den här tiden som jag de två senaste åren fått hosta som hållit i sig i typ ett halvår. Det brukar starta med en förkylning...

Den här veckan jobbar jag mån-fre oturligt nog. Brukar alltid ha en dag ledigt och det hade varit skönt att vara hemma och vila. Kan ju jobba men det är typ svårt att prata i telefon när rösten inte orkar. Jag är liksom täppt i halsen. Ska bli skönt med helg!

På tal om "sjuk"grejer, man brukar ju få en högre kroppstemp, men min är lite lägre än vanligt när jag är förkyld. Sen så tror jag att de med diabetes har högre blodsocker generellt men på mig stämmer ju inte det för igår hade jag grymt bra blodsocker hela dagen, det gick inte upp över 10 en enda gång utan låg runt 5-6 hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0