Thank god it´s friday

Med risk för att låta tjatig men idag är jag jättetrött av någon anledning. Förstår inte alls varför. La mig tidigt igår och gick upp 9 imorse. Tog promenad med Zelma så jag har fått frisk luft. Började jobba 12 och har haft det väldigt lugnt. Dessutom duschade jag imorse så då vaknade jag ju till...

Jag känner mig helt matt, har nästan ont i huvudet och kroppen känns som om den skakar och det typ vibrerar eller hur jag ska säga i huvudet ibland. Bara almänt konstig feeling :/

Nu efter jobbet ska jag in till stan och träffa Malin, Christine och Erika. Tror vi ska sitta på Fridays.

Hoppas alla får en bra fredagskväll och mamma: jag tänkte faktiskt på att du kanske ville ha busskortet så jag reserverar det åt dig ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0