Girls night in

Nu slutar jag alldeles strax jobba. Det har varit lugnt på jobbet nu sen några timmar tillbaka men jag bestämde mig för att göra lite annat jobb som jag inte gör annars - att rekvirera bilder. Rekvirerade (alltså eftersökte bilder som vi behöver, som är tagna på annan plats) bilder från både KS och Sös och så var de jättesnabba på att svara och från Sös kom värsta bunten med utlåtanden och info om att bilder var länkade. Det var enkelt att lägga upp dem men man måste ju vara nogrann så att alla bilder och papper stämmer överens, och det tog lite tid att kolla :P

Nä nu ska jag stänga ner här. Ska åka till Sickla och möta Emelie utanför Ica, vi ska handla massa goda saker som vi ska äta ikväll framför Idol och ev. Mysteriet på Greveholm (hur BRA att nästa års julkalender är en fortsättning på den bästa julkalendern någonsinn???!!).

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0