Hej jag är inte pigg

Oj herregud vad jag är trött idag. Mitt huvud är helt dött och mina ögon gör typ ont. Fick en nysattack förut och då kom jag på att jag kanske håller på att bli förkyld.

Ibland blir jag såhär jättetrött och då känner jag av det ordentligt i ögonen. De blir liksom varma och tunga, orkar hålla dem öppna men det gör ont vid ögonbrynen ungefär.

Jag slutar jobba om en timma, då ska jag åka hem och sova. Det skulle vara jätteskönt att sova en timme istället för att sitta uppe hela kvällen. Sover jag en timme eller två på eftermiddagen kan jag ändå somna hur lätt som helst på kvällen. Jag har inte direkt svårt för att sova :P

Dock skulle jag ju behöva sätta mig vid datan hemma och skriva en text som ska vara som en presentation på Vårdguiden-bloggen. Den sätter ju igång nästa vecka och under den här veckan skulle vi ha kontakt och maila våra texter för att sedan få ett konto för bloggen. Veckan går för snabbt men sätter jag mig väl ner så går det väl ganska så fort ändå. Ingen stress, nej nej.

OCH FÖRRESTEN, VAD SKA DEN DÄR BLOGGEN HETA? Det måste jag ju komma på. Deras förra gästbloggare som bloggade om att sluta röka döpte sina bloggar till Spola röken och Börja sluta. Korta och bra namn. Men jag ska ju inte direkt blogga om något speciellt litet område utan om diabetes i allmänhet, så vad ska jag heta då. Det får ju inte vara ett dåligt namn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0