Måndagsregn

Imorse tänkte jag gå upp så att jag hade lite mer tid, för jag skulle gå ut med Zelma på morgonen. När klockan ringde reagerade jag knappt. Låg bara och tänkte att det var något som pep och att det lät som att det ösregnade ute. Vart är närmaste paraply? Ska jag gå ut med Zelma och riskera att bli blöt? Nej jag går inte ut om jag inte hittar ett paraply. Så där låg jag en stund och tänkte att det nog inte var någon idé att gå upp när det regnade. Haha.

Efter ytterligare några minuter kom jag på att det kanske inte regnade ändå utan att det kunde vara min golvfläkt som lät som ösregn, så jag satte mig upp i sängen och kollade ut genom fönstret. Inte var det något regn där inte. Har gjort samma fel en gång förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0