Little Bloopers Daisy

Vi har ju en Jack Russel hemma hos pappa som vi tar hand om. Igår hittade vi sidan för kenneln Zoli-dares som samäger henne med kenneln Little Bloopers (därav Zelmas söta namn).

Zelma är jätterolig, hon har verkligen en egen personlighet. Hittade lite Zelma-info som jag lägger in för skojs skull:

Född: 20090624

Smeknamn: Skrutten, Zelma-Bus, Tjockis, Rymmardrottningen... Jag kallar henne för Telma, gillar det bättre än Zelma, hehe. På tal om Rymmardrottningen: det stämmer verkligen. I helgen när jag skulle övningsköra så gick jag ut och lämnade ytterdörren öppen. Klev över grinden och gick ner till bilen. Precis när jag ska starta bilen så ser jag Zelma som springer utanför min bildörr. Knäppis...

Sen så finns det massa annan information, hon har ju stamtavla och massa fina priser. Fin tjej det där ;) Till sommaren planeras hon få en kull, men vi får se om hon går med på det, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0