Isadora - Second nail

Isadora, 79 :-


Igår påväg till gymmet kikade jag in på Kicks och köpte ett nagellack. Läste om det här i tidningen och eftersom att jag inte fixat mina naglar på flera veckor (månader?) och har dåligt samvete för det varje dag så kände jag att jag måste ha det! Second nail lät ju väldigt spexigt ;)

Igårkväll målade jag fyra lager. Ett baslack, 2 lager av Isadora-lacket och ett toplack. Det är otroligt skönt att ha ett gäng fina naglar men namnet förstår jag inte. Känns inte som att jag har en extra nagel på varje finger precis. Mina naglar är ju typ lika hårda som diamanter, så har man tunna sköra naglar fungerar det kanske mer så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0