Midsommar

Hej och glad midsommar! Jag sitter på jobbet denna dag, 11-20:30, men det gör inte så mycket. Midsommar är det ju varje år och för mig är det inte samma sak som julafton. Då skulle jag abdolut inte vilja jobba.

Jag varvar läsning med jobb. Har tagit med mig god mat - rostbiff, potatissallad och underbar sallad med bl.a. granatäpple, bladspenat och tomat. Tog även med mig massa daimchoklad. Tar man en bit kan man ju inte låta bli att ta en till! Dock vet jag inte om daim slår sallad. Jag har börjat älska sallad, eller ja en riktigt god sallad. Det är så underbart ♥ En frisk sallad slår det mesta. Kall mat är förövrigt det bästa jag vet.

Hehe, nej nu ska jag jobba vidare. Sitter och sorterar massa kvitton ända från 2009 fram till nu och det tar sin lilla tid. Tydligen är det nu bestämt att Proxima köps upp av Aleris (hoppas jag får jobba kvar) och jag antar att det är därför alla kassakvitton ska in.

Ikväll ska jag träffa lite folk men det ska inte bli så sent för imorgon börjar jag jobba 11.

Kommentarer
Postat av: Sofia Nylund

Hej! vad intressant dina poster är! lär definitivt läsa på din blogg igen. :) Hoppas du har en rolig vardag (:

2011-06-28 @ 17:56:31
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0