Tränat

Idag kände jag att det var dags att träna igen så efter jobbet åkte jag till gymmet och körde det där nya programmet som dödade mig förra gången. Hoppas att min kropp inte reagerar likadant den här gången :P Tror att det är enbensböjen som är värst, den är bruuuuutaaaal!
Btw, när jag precis var klar med pilatesbollen och hade börjat stretcha så kom det in två tjejer i rummet och efter ett tag frågade de om jag visste något man kunde göra med en boll, för de hade ingen aning. Jag visade de 3 grejer som jag kan, armhävningar, sit-ups och någon övning för rumpa och baksida lår (mina vader dör av den övningen, hehe). Kände mig lite stolt där ^^
Nu ska jag strax sova för jag börjar jobba tidigt imorgon. Men först ska jag titta på Seinfeld, det går ju två avsnitt i rad varje kväll på 3an nu. Tv kan inte visa för mycket Seinfeld :D
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0