Äckeldag

Idag vaknade jag på helt fel sida. Det finns ju mycket som påverkar vilket humör man är på och jag tror att jag vet varför jag är på dåligt humör, men det tänker jag inte säga. Fasen nu blir jag irriterad bara jag tänker på det. Pissmyra! (så sa jag tydligen jättemycket under en period när jag var liten) Efter jobbet ska jag gymma. Tänkte bara köra kondition idag för jag orkar inte träna mina muskler. Är det bara jag eller ser man aldrig något resultat på sin träning? Det var ju dumt att den som uppfann träningen missade att göra så att man SER bevis på att man varit duktig! Det är ju lätt att känna sig starkare och att konditionen blir bättre, tycker jag iallafall, men det är fettet försvinner ju aldrig!!!!! *grrrr* Muskler är ju snyggt att se men man ser ju inga muskler när det är massa fett i vägen. Suck. Längtar tills det blir varmare och all snö försvinner så att jag kan springa i skogen. Har laddat ner en app till mobilen som räknar hur långt man springer och lite sånna saker. Har alltid undrat hur långt jag springer så det ska bli kul att se :) Jobbigt bara att man måste ha med sig en fin mobil och hålla i den när man springer. Finns det kanske någon hållare som man fäster på handleden eller i midjan? Måste kolla upp det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0