Sportlov tjoho!

Det var ju ett tag sen jag hade sportlov, eller okej det var väl 2 år sedan, så gammal är jag inte :P Även om jag jobbar hela veckan så känns det som en skön vecka. Det är inte lika mycket att göra på jobbet och dessutom har jag inte samma arbetsuppgifter som jag brukar så om det skulle vara väldigt mycket folk i väntrummet så sitter jag ändå många meter bort och märker det inte alls :P

Det har faktiskt gått bra att vara sekreterare än så länge, men sen så har jag ju inte råkat ut för det som jag känner att jag inte har riktigt koll på heller. Men vem vet, jag kanske har tur och slipper krångel :D

Ha en bra dag och en bra början på sportlovet alla ni som har det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0