Jag har en vit tand :D

Men oj, för 6 dagar sedan bloggade jag, det står så här :O Nu blir det andra bullar!

Jobbar, tränar, äter, sover. Den här veckan jobbar jag 6 dagar, alla dagar förutom lördag. Tjäna lite kosing är aldrig fel, speciellt inte nu när jag betalade 1000 kr hos tandläkaren. Men vet ni vad, det var för en bra sak :D Kände på mig att jag inte hade hål i tänderna, och Jenny har alltid rätt *blinkblink*. Tandläkaren var jättesnäll så honom behövde jag inte bråka med. Men... ända sedan en av mina tänder, som sitter ganska långt fram, växte ut så har den varit gul och ful. Nu har den gått från skit till vit :) Har ingen före-bild men jag tog en bild nyss för att visa att den nu ser ut som en vanlig tand, hihi.



Det går nästan inte att se vilken som de fixat :) Har tänkt på den gula tanden varje gång jag ser den i spegeln så det är skönt att den är borta :D Eller ja den sitter ju där under saken som de satte på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0