Tack min fina pappa

Jag har en väldigt fin pappa.
Imorse försov jag mig. Jag vaknade tio minuter innan bussen gick. Jag vaknade för att pappa väckte mig.
Ibland blir det så när jag är trött, att jag inte vaknar av väckarklockan. Jag hade igår lagt den på ett avstånd från sängen som skulle göra att jag behövde sträcka mig för att nå mobilen. Den låg på golvet en bit bort just för att jag skulle vakna av väckarklockan.
Ändå så vaknade jag inte när den ringde (eller tja, den kan ju ha vibrerat bara, för ljudet fungerar inte alltid). När pappa väckt mig och jag kollade på mobilen såg jag att han även ringt. Inte ens av det ljudet/vibrationen hade jag vaknat.
Pappa körde mig till jobbet. Han gjorde iordning min matlåda och tog med den ner till bilen.
Jag har en fin pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har:D

2011-12-27 @ 23:24:29
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/
Postat av: jenny kring

fin blogg. Kolla gärna in min med. Kram Jenny

2011-12-29 @ 17:21:09
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0