Önskelista

Jag har alltid svårt för att komma på vad jag önskar mig. Man kan ju inte önska sig en barbie längre så nu är det svåra tider :P

Egentligen önskar jag mig inte så mycket. Man kan gärna få skänka lite pengar till folk som behöver dem mer. Förra året fick mamma och pappa gåvobevis i form av julkort från UNICEF. Den bästa julen skulle egentligen vara om man bjöd hem alla som är hungriga, och firade julen tillsammans med dem.

Men men, jag vet att det efterfrågas en önskelista från mig så jag skriver ner det jag kan komma på här.

♥ Jens Lapidus bok Livet Deluxe, gärna i pocket men inbunden fungerar också (snyggare så).



♥ Upplevelser. Kanske en spabehandling, massage eller liknande. Eller varför inte ett besök på museum. Fotografiska, naurhistoriska (inkl. cosmonova) osv...

♥ En resekompis (jag betalar min resa själv, vill bara ha någon att resa med!)

♥ Presentkort på klädaffärer (Zara, H&M, Vero moda, MQ gillas)

♥ Smycken och nagelgrejer är alltid kul :)

♥ Massor med 88:or glassar

♥ Anthon Berg-chokladask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0