Igår var en bra dag :)

För igår var jag nämligen ledig eftersom att jag jobbade hela helgen. Jag träffade Malin i stan kl 13 och så gick vi och åt lunch och drack te på Café Belmondo. När vi satt och pratatde undrade jag om hon sett filmen med Björn Gustafsson och det hade hon inte så vi kollade upp när den gick, för vi tänkte gå och kolla nu i veckan. Det slutade med att vi gick till Saga och såg på Kronjuvelerna kl 15. Björn Gustafsson ♥ Filmen var bra, väldigt sorglig dock.

Efter bion åkte jag till gymmet. Körde lite styrka och sprang sen i 30 min. Eller ja, jag gick i 5 min, sprang utan att ta en enda liten paus i 30 min och sen varvade jag ner genom att gå i 5 min. Gissa om jag var helt slut sen. Min puls var så hög att mina armar dunkade! Idag gör mina höfter lite ont :P

Nu är jag på jobbet, ska gå och äta något. Blev måttligt irriterad när jag kom till jobbet. En var ledig, en slutade 15 och den som skulle jobba till 16 säger att hon ska gå tidigare. Så efter 15 var jag helt själv. Telefonerna ringde, en man som inte kunde gå behövde hjälp med att gå på toa och patienter väntade med att få hjälp i receptionen. Det är inte ok att bara gå hem tidigare HELA TIDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0