Train Train Training

Idag är jag ledig - SKÖNT! Fick ingen sovmorgon dock för jag skulle vara på Sös 8 och sätta in en blodsockermätare i ryggen (den mäter var 5e min vilket gör att man får en kurva sen som visar på hur blodsockret legat), ska nämligen på en kurs där nästa vecka så det var en förberedelsegrej :)
Efter Sös så åkte jag till gymmet och tränade. Körde kondition och styrka. Har börjat springa på löpbandet, det här var väl 3e eller 4e gången. Nu gick det mycket bättre, orkade springa i 10 min på mellan hastighet 8 och 10. Dessutom fick jag inte alls ont i benhinnorna denna gång. Brukar få lite ont men förra gången var det värst. Måste vara mina skor. Hos pappa har jag ett par skor som jag haft sen högstadiet så allt bra som fanns i de skorna är nog dött sen länge :P Man ska ju köpa nya skor varje år säger dem, och det stämmer nog. De skorna jag har här hos mamma är sedan 2009, så drygt 1,5 år gamla. Ska köpa ett par nya skor men tills dess ska jag se till att ha de här "nya" skorna varje gång jag tränar.
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt. Har duschat och så :) I eftermiddag kanske jag ska övningsköra, väntar bara på ett samtal från pappa. Hoppas det blir av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0