Så trött så trött

Jag är så trött på mitt jobb att det inte är sant. Jag är så trött på allt som har med det att göra. Jag mår inte bra här. Har lust att bara säga hejdå och lämna allt och nästan alla.

Här känns det som att jag är den duktiga tjejen som gör jättemycket jobb som ingen uppskattar. Och vissa människor orkar jag inte med. Förra sommaren jobbade jag med en sköterska och när vi stängde och jag precis tänkte gå för att hinna med min buss så kom hon till mig och ställde ett par skor vid mina fötter och sa: gå bort med de här till akuten, det var en patient som glömde dem här. Det är typ så jag alltid känner mig, som en slav som är förväntad att göra allting men som inte får någonting tillbaka.

Är så glad över att jag inte jobbar nästa vecka, det kommer ju bli som värsta lyxsemestern.



Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Jenny!

Pepparmint-essense borde funka utan problem, dock så växer smaken (gäller alla mint-sorter) när dom bakas så om du smakar av ska de inte smaka starkt av mintsmaken.

Ett annat tips är att tex att använda After eight i muffisen, i bitar eller smälta ner i chokladen.



Stort lycka till och hoppas du får en riktigt trevlig middag, kram Karin

2011-04-09 @ 08:24:43
URL: http://www.bagerskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0