Godmorgon godmoooorgon

Ja.

Sitter på jobbet, vilken överraskning :P Igår lyckades jag glömma nässprayen i mina jobbyxor. Varför ska jag straffas?! Hatar att glömma saker, även om det bara är ett oviktigt papper eller vad det nu kan vara. Det är onödigt iallafall :(

Var som tur var inte så täppt igårkväll, men imorse någongång vaknade jag upp och var alldeles torr i munnen för att jag inte kunde andas genom näsan. Munnen liksom fastnade i sig själv om jag stängde munnen, inte mysigt alls. Trots att jag drack vatten och tog saltnässpray lyckades jag inte somna om, men som tur var, om jag ska vara lite positiv, så skulle jag ju ändå upp tidigt...

Nu ska jag jobba vidare. Strax blir det väl fikapaus, eller snytpaus som det heter just nu :P

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack detsamma =)

2011-04-20 @ 13:26:41
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0