Tjinixen

Nu lyckades klockan bli sådär mycket igen innan bloggen kommer igång, och inte har jag något att blogga om heller :P

Imorse verkligen försökte jag att vakna men det gick dåligt, kom inte upp förrän kl 11 ungefär. Då slängde jag väldigt segt i mig havregrynsgröten. Efter varje tugga satt jag och tänkte i någon minut innan jag kom på att jag faktiskt hade bråttom. Det tog sin lilla tid, haha.

Efter frukosten borstade jag tänderna och tog mig ut på en liten springrunda i regnet. Sen blev det till att duscha och springa till bussen :) Nu sitter jag på jobbet och är trevlig. Känner mig väldigt snäll idag, gav till och med en liten pojke ett klistermärke nyss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0