Heeeej

Tjingeling bloggen. Alltså mina luftrör gillar inte riktigt att jag andas just nu för luften som kommer in ska ut fort. Varför hostar jag för?! Va VA!?
Mene ja, nu behöver vi ju inte prata hosta heller. Vi kan prata hunger. Jag har inte ätit sen 9 imorse så jag börjar bli riktigt hungrig. Vi åkte imorse till Drevinge gård där några vänner till familjen bor, och där tittade vi på en hästtävling. Sen på eftermiddagen gick mamma och jag runt i Skärholmen C för att leta skor till mig. Mina supersnygga nya svarta skor sitter åt lite längst fram på högerfoten men jag lämnar inte tillbaka dem om jag inte hittar några minst lika snygga :P Hittade inga så nu sitter jag med sockor och skorna på för att se om de kan bli lite större :P I alla fall så försvann hungern ett tag men den kom tillbaka för någon timma sen. Då var vi fortfarande inte hemma och jag märkte att jag glömt att ta med mina mediciner så jag kunde ändå inte köpa något att äta -.-
Alltså jag vet inte vad jag ska skriva. Det blir så mycket och jag är för hungrig just nu. Återkommer när jag är mätt :P

Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

sv: åh tack !

2010-09-25 @ 18:57:22
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0