Felsms

Hörde om den här sidan på bussen för några dagar sedan. Felsms.com :D Hur kul som helst. Ett exempel:

Till: Pappa
Sms: Nu har jag haft sexdrömmar om dig igen ;)
Svar: Haha

Förklaring: Fan, skulle skicka till min nya tjej Pernilla, men failade så farsan fick det. Han fattade som tur var att jag måste ha skickat fel och bara garvade åt det :)

/Kalle


Eller den här pinsamma:

Till: Morfar
Sms: Såg allt att du klodde på min rumpa sist. Ditt lilla snuskhummer ;)
Svar: Inget

Förklaring:
Min morfar råkade få detta istället för en kille som heter Markus. Morfar svarade aldrig, han kan nämligen inte skriva sms men läsa. Men jag ringde upp honom snabbt och sa att det blev felskickat :) Nästa gång jag såg honom så sa han till mig att han inte alls tittar på min rumpa haha

/Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0