Fan jävla skithelvette!

Jag kom bara hem 20 min senare än vanligt men fy vad arg jag är. Ska jag berätta varför? KLART JAG SKA!

När jag och typ 30+ människor står och väntar på bussen händer detta. Bussen åkte till fel hållplats och är tvungen att vända för att kunna köra rätt. Äcklet till busschaufför lyckas dock inte göra en u-sväng (vafan alla bussar vänder ju så varje dag!). Efter några försök bestämmer människan sig för att strunta i oss i slussen och åker vidare mot Älta. Jättekul, verkligen JÄTTEKUL! Tur dock att det bara verkade vara jag som såg det, alla andra efterblivna människor stod och tittade efter bussen som om ingenting, bokstavligen talat, hade hänt. ARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0