Jag undrar lite

Heeeej, idag är det fredag och det betyder att det är helg imorn och nu kom jag på en sak! Visst hade Parlamentet premiär förra veckan? Ska kolla på det nu!

Sitter nämligen på jobbet och har inget att göra. Har suttit här säkert en timme utan något att göra och växlat mellan 4 olika bloggar där ingen uppdaterar :P Hade tänkt titta på DHW men det gick inte på kanal5play för man behövde betala :S

Men... Parlamentet nästa!

Förresten: Av någon mysko anledning hade jag dubbelt så många besökare som vanligt igår. Det betyder ju inte att det är många men jag undrar iallafall hur det blev så. Kanske för att jag gjorde comeback igår efter några dagars uppehåll? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0