Kvällspass

Nej det är ingen hurtig Jenny som ska skriva om ett gympass på kvällen, utan det gäller jobb, hehe. Denna måndag jobbar jag kväll, och det var ett tag sen. Trivs faktiskt bättre med att jobba dag, men det är ju mycket lugnare såhär på kvällen. Det som jag inte gillar med att jobba nu är att när jag ska hem så måste jag byta buss i slussen vilket gör att det tar mig ca 45 min att komma hem istället för 20. Sen så missar jag ju allt bra på tv! :P Ikväll är det Top Model som jag missar, men som tur är hinner jag hem precis till Maria Montazami :D

Psst! Det braiga med kvällen är att man sista halvtimman kan sitta framför tv:n i fikarummet och titta på Halv 8 hos mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0