Söndag på jobbet

Tjenamors!

Igår satt jag hela eftermiddagen ute i solen och läste i sydafrikas januarinummer av Cosmopolitan. Hittade en blogg, eller det kanske inte kallas så där iof, om någon som bloggade om streetstyle i Kapstaden. Nu kommer jag inte ihåg vad det heter men den ska absolut kollas upp.

På kvällen åkte jag, pappa och Celine till farmor och farfar på middag :)

Idag är det regn och moln men det känns ganska mysigt. Lyften känns så frisk och det gör inget att jag sitter inne på jobbet och missar massa sköna solstrålar och värme :D Igår vid middagen fick jag veta att pingst tydligen är en storhelg. Jag litar inte helt på att de som får in min tidrapport sitter och rättar fel i den, ta tex att jag skriver in tiden som vanlig helg istället för storhelg, så nu skriver jag in det här som en storhelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0