Söndag 100516

Heeeeei :)

Jag jobbar som sagt den här helgen så jag sitter med andra ord på jobbet och är inne på facebook. Nej men, såklart att det kommer lite patienter då och då men såhär på helgen ringer inte telefonen stup i ett och alla vårdcentraler är ju stängda så ja, det är inte mycket annat man kan göra än att ta emot de få patienter som kommer :)

Inatt sov jag ut. Där mellan fredag och lördag sov jag inte så mycket. Det skulle bli en tidig kväll och vi skulle till Trädgården. Det blev istället en mycket sen natt på Metro. Sov inte hemma och hann inte hem innan jobbet så igår kom jag hit som ett freak. Hade sminket från fredagen. Dessutom hade jag inte hunnit få med mat hit så jag levde på hårt bröd och te, det som finns här i fikarummet. Ja du, men Malin och jag hade det grymt kul på Metro :) Imorgon ska vi dit igen på Filips skiva!

Nu ska jag gå och äta mat och dricka te. Hittade en ny tesort i skåpet: Peach and passion fruit. Och idag får jag riktig mat också, med tsatsiki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0