OO

Det känns inte som att jag kommer komma ut och springa idag. Är för seg... men har jag "bestämt" något har jag väldigt svårt att ge upp det, så jag kommer säkert dra på träningskläderna sent ikväll :P

Jag sitter iallafall här och kollar upp saker inför imorgon då jag ska på en intervju som har med diabetes att göra hos Ergonomidesign. I quote: syftet är att vi som formgivare ska lära oss mer om livet med diabetes för att bättre kunna utforma framtidens diabeteshjälpmedel. Dina ord kommer att kunna forma hur hjälpmedel i framtiden kommer att vara beskaffade.

Jag borde egentligen sitta och oroa mig för hur jag ska hitta dit. Jag är extremt rädd för att själv åka till platser jag aldrig varit på. Flygplatser är värst men tåg och t-bana fungerar inte heller. Är så rädd för att komma fel att jag blockeras helt i den lilla hjärna jag har. Haha.

För omväxlings skull är det inte det jag oroar mig för, att komma till Alvik och inte hitta den villa som ligger ca 15 min från t-banan, nej jag har fått en hemläxa som ger mig creeps. Visserligen var det inget måste men det känns sådär att komma dit och inte ha gjort den.

•Man ska ta 4 kort på objekt och/ eller platser som beskriver en själv och en bild på sig själv när man behandlar sin diabetes.

Visst tycker jag om att ta kort men att se till mitt inre och försöka klura ut objekt/platser som beskriver mig, nja det är svårt. Och varför ska jag at en bild när jag typ tar en spruta eller sticker mig i fingret? De behöver inte ens ha bilden i pappersform :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0