Fredag all day long

Det är jobb hela dagen för min del. Kom hit redan klockan 11. Dagarna går rätt fort. Har man klarat sig fram till 16 så är det ju inte lång tid kvar tills man får gå hem :)

Jag hoppas att pappa ringer och säger att han kan hämta mig eftersom att han har jour ikväll.

Är det fortfarande varmt ute? Emelie frågade imorse när jag åt frukost om vi inte kunde träffas och åka till stan eller så. Då vill man säga allt förutom, nej jag ska sitta inne och jobba.

Appropå värmen idag. Jag har shorts (barbent premiär igår) idag och ett par jäkla skor som låter. Det är bara en liten futtig kilklack men fasen vad de ska låta! Jag tycker inte om när skor låter, bla därav som jag aldrig har högklackat. Med dagens teknik finns det kanske höga klackar som inte låter... men men. Inte kul med skor som låter för det känns som att alla stirrar på en och tänker: där kommer hon med låtande skor, attention whore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0