Och vipps så blev dagen lite bättre

Helena bjöd mig på en glass till fikat. Hur gulligt är inte det? Finns inte många som är så söta som hon :)

När jag kommer hem skulle jag vilja fixa mina naglar. Igår innan jag la mig så polerade jag samtliga så nu är de lena och blänker. Jag klappar på dem hela tiden bara för att de är så mjuka.

Vilket lack jag ska ha vet jag inte. Trivs bäst i ljusare färger, men mörkare är ju också snyggt. Eller ska jag chocka världen och måla dem blå? Någon som vill komma med förslag?

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag gillar naturliga naglar, gärna i någon ljus och lätt färg :) Själv håller jag på att spara ut mina efter år av nagelbitning.



Med en positiv och lätt inställning till saker och ting blir det lättare att leva med :) Tack för din omtanke, fina du! Det värmer :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-24 @ 17:38:39
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0