Man lär sig något hela tiden

Sitter här på jobbet och är så trött så det är nästan inte sant. Men jag kom på en helt grymt bra sak!

Jag kommer aldrig mer tycka att jag har mycket att göra här på mitt "vanliga" jobb, och jag kommer aldrig tycka att det är lång tid tills jag slutar. Ibland sitter man här, tittar på klockan som är 13.00 och tänker: ÅH herregud det är två timmar tills jag slutar...

När jag jobbade i Kungsan kollade man på klockan och tänkte: ÅH ja! Det är bara 6 timmar kvar :D Snart slutar jag, weee!

Kan även säga att jag ser saker ur ett helt nytt perspektiv nu. Inte bara det att jag ser allt skräp som ligger på marken och får psykbryt för att det bara ligger där. Nej men... Vilket slitjobb städare/miljöarbetare gör! Beröm till dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0