Min semester

Det är måndag och det här är sista veckan innan jag får semester. Eller ja det heter kanske inte semester eftersom att jag inte får betalt, men jag kallar det så ändå ;)

Det är lugnt här på jobbet, man märker att folk hellre tar semester än kommer hit och sitter inne i ett väntrum. På ett sätt är det skönt för jag behöver inte springa runt och stressa, däremot så går klockan mycket långsammare.

På min "semester" vet jag inte vad jag ska hitte på. Jag har väl inga stora planer direkt. I början av juli, oj det blir nästa vecka alltså, så kommer lite släkt från USA hit och hälsar på. De ska bo hos F&F men vi ska nog visa dem runt och kanske åka över och äta middag med dem också.

Lite senare i Juli kommer Christine hem och veckan därpå ska min låg- och mellanstadieklass ha reunion. Det ska bli väldigt kul att träffa alla, vissa har man ju inte sett sen man sa hejdå i sexan.

I slutet på juli fyller jag gammal och jag känner redan hur kroppen börjar förfalla. Ska inte gå närmre in på det för då blir inlägget väldigt långt, eller längre kanske man ska säga :P

Malin och jag har även pratat om att kanske åka till Grekland om vi hittar något riktigt billigt :)

Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej

Fin blogg du har, kicka gärna in i min & säg vad du tycker om mitt nya inköp

Ha en trvlig dag //Ayealfayadh.devote.se

http://ayealfayadh.devote.se/blogs/5187143/en-snabb-runda.htm#WriteComment

2010-06-29 @ 14:50:51
URL: http://ayealfayadh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0