Tisdagen innan Köpenhamn

Hej hej :)

Inatt sov jag mer än 9 timmar. Hur skönt var inte det? :D Krävs dock mer än så för att ta igen sig efter det jag varit med om :P På bussen tog jag på mig solglasögonen och blundade hela resan till jobbet (hatar att blunda när folk ser, därav glasögonen :P)

Nu sitter jag på jobbet och laddar inför imorgon då jag ska till Köpenhamn! Flyger dit med Malin vid nio på morgonen och sen på torsdag kommer Sandra ner :D

När jag kommer hem ikväll ska jag packa och göra allt klart inför imorgon så att jag slipper stressa på morgonen :) Nu innan jag slutar jobbet ska jag skriva ut lite resedokument, skrivaren hemma fungerar ju inte så det är väldig tur att jag har ett jobb ♥

Hörs senare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0