Lunes

Jag kan ju berätta lite om min mkt händelserika helg.
I lördags fastnade jag framför bröllopet på tv. Gick inte att slita sig när man börjat titta ju. Ville se vad alla hade på sig, om Daniel ångrade sig i kyrkan och om tårtan var över 3 meter hög eller om det bara var något de sa. Mycket mer än att sitta framför tv:n hann jag inte göra lördagen den 19/6 2010.
I söndags sov jag väldigt länge. Man blir helt slut av att titta på bröllop en hel dag märkte jag, hehe. På riktigt så var jag utmattad. Satt ute i solen på dagen och laddade för att gå ut och springa men jag gav mig inte ut förrän runt 19. När jag sprang runt sjön så kändes det som att det tog flera timmar. Vågade inte ens titta på klockan. När jag kom hem visade det sig att det bara tog 36 min :D
Det var min helg det. Idag har jag jobbat och är trött. Var lite att göra och det hjälpte ju inte att systemet typ dog vid halv fyra och att det varken gick att ta emot patienter i kassan eller att röntga. Som tur var fick jag gå hem fyra och jag hoppas att allt fungerar imorn när jag kommer dit :P
Btw, jag är hos mamma nu och här har vi internet. Woho!
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0