Fredagar är som vilken dag som helst

Ciao! Det var jättemysigt igår hemma hos Tobbe. Det var Tobbe och Emelie såklart, jag, Marika, Jesper, Viktoria och Kim. Först satt vi och pratade och spelade kort. Sen stod vi inte ut med värmen längre (det hade hunnit bli mörkt...) så vi gick till Strålan och badade. Jag vågade bada i vatten när det var mörkt ute, framsteg!

Sen så gick vi tillbaka och tittade på filmen Kick-Ass som var jättebra :) Hit-Girl är vår allas idol nu tror jag :P

När filmen var slut gick vi hemåt, och då var det svalt och skönt ute. Kom hem runt 3 och då somnade jag nästan direkt.

Nu sitter jag här och bara tar det lugnt. Väntar på att det ska komma lite rabarber och knacka på dörren för jag ska göra paj. Vi gjorde det igår och det var enkelt och blev väldigt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0