24 Juli - Klassåterträffsdagen

Hela dagen har gått åt till att förbereda inför kvällen. Hehe nej jag skoja bara, men jag har duschat ;) Det gör jag aldrig annars...
Okej skämt åsido, men ikväll är det dags för klassåterträff med klassen från låg- och mellanstadiet :) Trodde aldrig att någon skulle ta tag i det men jag trodde fel. Det ska självklart bli roligt men samtidigt lite läskigt. Vissa har man ju inte träffat sedan då, för 7 år sedan. Man kände dem då men nu vet man knappt någonting om vad de gör.
Det är nästan som att återvända till den tiden. Då när man gick på klassfest och inte riktigt visste vad som väntade. Man var lite osäker med en pirrig känsla i kroppen.
Vi får se hur det blir, men det blir nog bra. Vi ska mötas upp hos Marika runt 21-22 för ett möte med den gamla goda tiden. Jag borde med andra ord göra mig iordning så att det inte blir stressigt sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0