Stackars väska...

Gokväll bloggeeeen! Haha jag tycker det är kul att skriva så. Borde göra det oftare för jag skulle vara glad typ hela tiden då. Sitter faktiskt och skrattar just nu. Lättroad :P

Jag överlevde jobbet, det fanns nämligen nötter i fikarummet :D Jaja, imorgon är jag ledig och då ska jag spela The sims 3! Fick det av lillesyster i julklapp men bara för det så krashade både min dator och pappas dator så jag kunde inte spela. Men nu är pappas data lagad, jag är hos pappa och jag är ledig. Sims för hela slanten!

Dock kan jag inte leka med datan hela dagen för jag måste rädda min yoghurtskadade väska. Ja jag erkänner, det var sant det där om att jag spillde yoghurt på väskan. Nu börjar den få mystiska fläckar. Jag som trodde att jag lyckades få bort allt ont :/

Godnatt bloggeeeen! Hihi


Kommentarer
Postat av: Tomas

Då har du inte träffat min bloggdvärg som jag har under sängen, han bloggar åt mig när jag inte orkar ;) ha!

2010-01-26 @ 18:01:52
URL: http://lestomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0