I wish you good luck!

Mina fina vän Christine åker till London idag för att vara borta ett tag så jag och bloggen önskar henne lycka till! ;D

Igår var jag och några andra tjejer hemma hos Christine för att träffas en sista gång på ett tag. Vi fick jättegod mat och hade det jätte bra :)

Som avskedspresent hade jag och Malin bakat bullar. Ja vi var uppe tidigt och bakade. Gick väldigt bra... tills vi kom på att vi glömt att hälla i 0,25 dl socker i smeten och då var det för sent för att fixa det. Trots våran miss så blev de goda och Christine fick massvis med bullar inslagna i cellofanpapper. När det inte gick att proppa i fler bullar så var det 18 stycken kvar. Jag tog hälften.

Funderar på om jag ska ta en bulle nu. Eller så gör jag bara slut på lidandet och går och äter :) Mmmmm....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0