Hungersnöd

Nu har min trötthet lagt sig lite så nu kan jag äta! För en dryg timma sedan så åt jag ris med en god fiskgryta som Åsa gjorde häromdagen. Jättegod kryddning! Synd bara att jag la ner så lite i matlådan imorse eftersom jag inte trodde att jag skulle äta så mycket...

Verkligen konstant hungrig idag och då är det självklart att det inte finns så mycket att äta. Caféterian är stängd. Finns bröd jag kan ta så jag ska nog gå iväg och käka lite bröd.

Kan informera om att jag är väldigt sugen på sushi och grillade majskolvar med smör och salt (lärde mig att tycka om det i Sydafrika). Ringde till pappa förut och lät honom veta det. Chansen att något av det ska finnas hemma när jag kommer hem om 3 timmar är minimal. Och det hjälper inte att sitta här och snacka mat om man är dödshungrig, nu går jag mot brödet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0