100119

Godmorgon godmorgon! :) Hoppas att ingen annan är vaken just nu, för det här är ingen tid man ska vara uppe på... Om man nu inte gör det frivilligt vill säga. Alla andra borde sova.

Nej. Förra veckan var det nästan så att jag tänkte skriva ett helt inlägg om hur jag gått från nattmänniska till att tycka att det iaf är helt OK att gå upp 6 på morgonen och ta bussen till jobbet 7. Men nej jag har ändrat mig. Idag var jag så trött att jag insåg att jag hatar att gå upp tidigt. Ni vet när man sitter på bussen och känner att kroppen gör allt för att inte slänga sig på golvet. När man känner att det är något fel, mår man dåligt eller är man hungrig. Nej, det är något annat. Ingenting fungerar.

Kommentarer
Postat av: Neha

Det är rätt skönt att vara uppe tidigt, men man ska bara orka palla sig upp xD

2010-01-19 @ 20:56:32
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0