SA Chocolate

Det hände ju mycket i Sydafrika och jag ska berätta nästan allt har jag ju sagt. I väntan på mina egna bilder så letade jag fram en bild på google. Tycker att den symboliserar min tid i Sydafrika ganska bra.

Jag dök ju med hajar. Shark cage diving heter det, men vi svenska volontärer kallade det för diva med sharkar av någon anledning.

Sen så var det även så att de hade väldigt god choklad där. Själv tycker jag inte att marabous choklad är så rolig längre, har väl tröttnat helt enkelt. Märket Cadbury har dock väldigt god choklad. Tror att det var den chokladen jag köpte när vi skulle flyga hem och var på flygplatsen i Johannesburg. Köpte en chokladkaka med mintbitar i. Min favorit. Mintbitarna är så gröna och fina, ser ut som den där saken Superman är allergisk mot :P På bilden ser ni Cadburys Lunch bar. Väldigt god! Brukade köpa en sån när jag skulle sitta vid datan på internetcafét i Crawford :P

http://www.10and5.com/wp-content/uploads/2009/12/jaws-lunch-bar.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0