Skriver julkort

Tjenixen! Sitter på jobbet och ska precis börja med att skriva julkort som vi kan skicka till alla vårdcentraler etc. Jobbar ju på en röntgenavdelning och vi har ju fått massa julkort så jag frågade chefen om jag får sitta och skriva ihop ett julkort som vi kan skicka ut på faxen, och det fick jag :)

Annars då? Jo idag har jag inte med någon matlåda för vi ska tydligen äta gröt här på jobbet. Först var jag lite skeptisk för jag hatar både risgrynsgröt och julmyst men det ska tydligen finnas sill och ägg också. Och mackor med julskinka. Hihi.

Hoppas att alla får en bra dag! Nu ska jag fortsätta klura på vilka bilder jag ska sätta på julkortet. Denna tomte kanske:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0