Sydafrika - Rocking the Daisies - video

Här kommer lite Sydafrika! Jag tänkte visa bilder från festivalen Rocking the Daisies. Men... innan bilderna dyker upp lägger jag in en video därifrån :) Vi svenska volontärer var där den 10 Oktober. 

"Rocking the Daisies is a Cape Town music and lifestyle festival featuring South Africa's hottest rock bands,dj's, comedians and performing artists."

På videon sjunger Freshlyground, ett stort band i Sydafrika ♥ De är faktiskt jättebra så jag tipsar er att lyssna på dem. Låten Doo Be Doo är nog min favorit :D I videon är det en liten bit ut låten I'd Like.



Känner du igen hennes röst? Då har du kanske hört den i Shakiras VM-låt Waka Waka ;)


Kommentarer
Postat av: Elenore

Sv: Tack! :)

2010-08-11 @ 22:17:52
URL: http://denimgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0